lauantai 24. joulukuuta 2011

Hyvää joulua kaikille!!


Minun aattoni on mennyt petaillessa ja oksennellessa. Edes joulupakettien sisällöt eivät nyt maittaneet. Olen päättänyt lopettaa syömisen ja kakata ulkona pieninä erissä kaiken aiemmin syömäni pois elimistöstäni. Pari kinkkupalasta kelpuutin iltapalaksi. Vaeltelen täällä kotona kahden sängyn ja oman pentulaatikkoni välillä ja petailen kaikista pedeistä lakanat myttyyn. Muu ei nyt oikein huvita. Kasvattaja on soitellut jo useaan otteeseen ja ihmetellyt eikö vieläkään mitään ja samaa ovat tehneet muutkin laumani ystävät. Eli vastaus on - ei vieläkään. Mutta älkääs hätiköikö. Hiljaa hyvää tulee. Minä ainakin olen aivan rauhallinen. Ja olen koko aika suvaitsevaisempi lämpöjen mittauksenkin suhteen. Kaipa tuo lievittää eräiden stressiä, kun saavat tuijotella numeroita digitaalimittarin ruudulta ja kirjata niitä vihkoon.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti