keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Saagan terveiset...

Heissuli vei lukijat... 
Onpa minunkin vaihteeksi kerrottava kuulumisia kun tuo mammakin muisti viimein ulkoiluttaa kameraa, onneksi pitää paremmin huolen meidän koirien ulkoiluttamisesta...
Minun päiväni on olleet aika leppoisia, kun porukat on töissä olen vähän vuoroin Ukon tai Sisun tarhassa seuraneitinä ja höykyytän poikia, silloin kun en touhuile omijani tai köllöttele päivänokosilla. Taigan seurassa meillä tietenkin on ihan parhaat leikit vuoron perään kun hengaamme kimpassa... Uuden kopinkin olemme saaneet Sisun kanssa... esittelen sen sit vaikka seuraavalla kerralla, tänään on parempi sää rantaleikkeihin :)
"Tänne tulo" harjoitksia... -kuulemma  -no ainakin saan nameja pikkunälkään jos oon reipas...
Hippaa...

Ihana kevät on tuonut nuuhkittavaa jos jonkin moista ja ranta elämään uutta ulottuvuutta -se on viileää ja märkää ja siellä on kiva lotrata... -järveksi ne sitä sanoo... Ennen siinä oli vain juoksu tannerta mut nyt se upottaa vaan, ja siellä kelluu jotain linnun tapaisia joita vois jahtailla mut ei oikein ymmärrä miten niiden luo pääsisi...

No onneksi mun lelunakki on tallessa ja ainakin pidettävä huoli ettei ne isot kelluvat vaan sitä vie... (kuulemma joutsenia)

Näin minä nautiskelen vihreydestä, ellen popsi heiniä nassuuni...
Joku ihme mömmö piti oikein laittaa niskaan, kun porukat horis jotain punkeista kun rymyän rannalla... -no enpä tiedä mitä lie, eivät ole muhun kerinny iskeä...
Yhdessä me koko laumalla lenkkeilemme kun koko perhe kotona...
-se on tosi kivaa, nuuhkia uusia tuoksuja... -tosin mä haluun olla eka ja aina ei käy flaksi -ymmärrä miks pitää ootella kakkaajaa... ja jos joku ihmettelee miks tuo kantaa "ikkunan pesuainetta" se on vaan vesisuihke pullo muistutuksena pojille ettei kannata murmutella... -niin mä ikään kuin vähän "maistelin" alunperäistä sumutin pulloa -ihan vähän tuli reikiä :D
Aurinkoisia päiviä ja kevät touhuja kaikille...

T: Saaga Ukontytär

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti