lauantai 9. kesäkuuta 2012

Kesä terpat! :)

vauhti päällä kuten aina... 
porukat oli Sisun kanssa reissussa ja olin viikonlopun kotihoidossa "mummon" hoivissa ja järjestin ohjelmaa samaan tapaan kuin omalle kotiväelle: pallopelejä, tavaran piilotusta, kiipeilyä, tuhoa puutarhakenkä, pese kurapallo jos kiinni saat hippaa... eli kaikkee kivaa sisä- ja ulkopeliä mitä nyt koiramailmassa harrastetaan :) -kuulemma olin oikein kiltti -no eihän sitä paljoa tarvii lirkutella emäntääkään niin ei se voi olla mulle vihanen vaikka herätän sen ennen kuutta pelaamaan "golffia" -golfpallo on mun lemppari palloista hyvänä kakkosena tulee jo hajonnut jalkapallo josta saa hyvän otteen hampailla...


Iskän kaa oltiin äsken rannassa hippasilla ja vauhtia piisas -ollaan kuulemma aika samiksia mutta hankalia saada yhteen kuvaan -on tuo emäntä vähän turhan vaativa välillä :P

Iskä muuten on nykyään Viron ja Latvian muotovalio ja mun idolli :) -jotain se emäntä juoni munkin pään menoks pentukehiä -mitähän se sillä lie tarkoitti??? 

pari kuvaa iskä Ukosta:



ja mä taas...

niin muistinko mainita että uiminen on kivaa... vedestä voi jahtailla ötskyjä, kaloja tai vaikka heiniä...
heinistä puheenollen niitäkin on kiva vähän maistella -yhteinen harrastus...

aurinkoisia kesäpäiviä, minä oottelen jo oikeeta mummoani käymään ja kioja vapaita porukoille että saa vaan hengailla rannassa :)

t: Saaga Ukontytär

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti