tiistai 21. helmikuuta 2012

Mörrin kuulumisia


Hei rakkaat sukulaiset.
Olen nyt asustellut täällä Ritoharjunkujallani, mailla jotka omistan. Minusta on ollut valtavasti apua erilaisissa kotihommissa. Erityisesti lumenkolaamisesta ei tulisi mitää ilman minua. Pystyn helposti ulkoilemaan piiiiiitkiä aikoja ja r-a-k-a-s-t-a-n lumihankea, ja sieltä työntyviä risuja. Valloitan mielelläni lumisia vuoria, mitä kasvaa näillä main paljon.

Olen ollut sisätiloissa tosi siististi. Vain kaksi kertaa on tullut parketille. Silloinkin olin kyllä ihan varma, että osuisi paperille, koska yhdet jalkani olivat rapisevan paperin päällä. Pissa tulee helpommasta kohdasta kehoani, ja se nyt tietenkin osuu niin, että Ulla ja Petri kehuvat minua jatkuvalla syötöllä. Ulos kuitenkin pisaisen kaikista mieluiten, oikeastaan välittömästi kun ovesta pääsen. Siitäkin minua kovasti kehutaan.
Ihan valtavan valtavasti en ole jaksanut syödä täällä. Paitsi melkein yhden kokonaisen puruluun olen syönyt. Safkat on kyllä olleet hyvät, ja tuovat lapsuusmuistoja mieleeni. Vatsanikin on toiminut hyvin, ekan päivän jälkeen, jolloin oli pieni jänskätys ehkä päällä.


Tänään on ollut hieman jännähkö päivä. Kävin autolla sellaisessa paikassa, missä oli kaikki minun leluni ja ruokani. Sieltä nämä ihmiset ostivat minulle tyylikkään pannan ja talutushihnan. Autoilusta sen verran, että se on ihan rentouttavaa, varsinkin jos saan olla näiden ihmisten sylissä. Se on hauskaa, että missä milloin kuljenkin, niin saan kyllä ihastuneita huokauksia osakseni. Ne kaikki tyypit tuolla eripuolilla eivät malta olla rapsuttelematta, mutta se onkin tosi kivaa ja joskus vähän lipisen sitten heitäkin. Tarkoitukseni on antaa hyvää mieltä ympärillenikin. Myös yksi Henkka jaksoi eilen rapsutella mua pitkään. Hän olikin tosi mukava, ja aivan varmasti aioin joskus hänen luokseen vähän yökylään. Tosin en kyllä ihan lähiaikoina, koska en ole niin vielä siivonnut enkä rymsteerannut täälläkään huonettani kunnolla.
Tänään aion olla kiva pian saapuville Eelille, hän on puolivuotias, Viljamille 2 vuotta ja vanhemmilleen, joista toinen on kai tämän Ulla-Maijan veli. Tulevat luokseni ihan yöksi asti. pääsenkin ihanasti näyttämään kaikki taitoni ja nämä mun maani heillekin.
Nyt kyllä nukuttaa, nuo ovat ulkoilleet niin kovasti tänään ja pakkohan heitä on sitten tuolla pihalla vahtia.
Parhain lipsaisuterveisin, poikanne Mörri.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti