lauantai 7. huhtikuuta 2012

Hyvää Pääsiäistä!

Saagan pääsiäis terveiset!


Minun elämäni on soljunut samoissa uomissaan, touhuttu, lenkkeilty, leikitty... Mummolassa olin viikonlopun kun  isäni ja muu laumani matkaili näyttelyyn Rakvereen (Virossa). Tuliaisina Ukko isällä oli serti (possunkorvien lisäksi) ja näin ollen saavutti muotovalion arvon Virossa. Minä pidin "isovanhemmat" ja heidän Tessu-koiransa  liikkeessä. :) Suolahden kaduilla olin takuu varma pysäyttäjä, kukaan päässyt minusta ohi pysähtymättä tai sanomatta jotain :D Tosin omin kyllä "isovanhempien" asuintalon joka siis kerrostalo pihan ja pidin jöötä koko korttelille -kiitos kiitos jonkunhan se on otettava vastuu kuka sielläkin kulkee! 

Talouteemme on myös majoittunut uusi koiruus Sisu, poitsu on Taigan veli joka oli sattuneesta syystä jäänyt kotia vaille ja tuli nyt laumaamme koekäyttöön, jos se tulisi isä Ukon kanssa toimeen se voisi jäädäkin. Minä kyllä leikin mielelläni sen kanssa, vaikka vähän hupsuhan se on kun pitää minuakin jo isona tyttönä ja puhumattakaan että viitsii urista isälleni... Iskä tietenkin pitäisi puoliaini, mutta ei se välitä Sisusta jos se asiallisesti viitsii käytätytyä -huoh on ne nuo aikuisten jutut joskus vaikeita -itse kun leikin kaikkien kanssa :)
Nain vauhdikasta lankalauantaita me vietimme Taigan kanssa -me tytöt osataan nauttia vapaudesta omassa rannassa temmeltäen... :) 

Terveisin Saaga Ukontytär Hyvää pääsiäistä kaikille toivotellen!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti