torstai 19. huhtikuuta 2012

Saagan terkut

Terkkuja rannalta...


Mahtavan ihanaa kun tuli pitkästä aikaa aurinkoinen ja keväinen aamu -emännän mielestä! Se sai aikaiseksi ulkoiluttaa kameraa ja jahtaili minua ja laumaani sillä epätoivoisesti huudellen ja vihellellen. -Ei olis millään malttanu kun hangenalta paljastanu kaikkea kivaa tongittavaa ja nuuskuteltavaa...
Mä olin nakkisankari kuulemma -johtunee tuo sankari siitä että taloudessa yks on sankari sukkahousuissa, mamman sukkis patentti menossa varmaan pirkkaan -joo en tajunnut mitään, mutta tassu haava potilas ei pääsyt meidän kanssa kirmaamaan... Leikimme kuka saa nakin hippaa...
-eikun perään, Taiga mokoma vei mun nakin...
-kimppuun...
-sainpas!
Mä ja mun saalis... :)  Hyvillä mielin voin nakkia vahtien toivotella kaikille mukavaa loppuviikkoa!

Terveisin: Saaga Ukontytär

1 kommentti:

  1. Aivan ihana kevätpäivä teillä ollut. Onneksi isot eivät pienen nakkia vieneet.

    VastaaPoista