maanantai 30. huhtikuuta 2012

Iloista vappua!

Ja pitkästä aikaa Lumon kuulumisia :)



Olen vieläkin sisarussarjan pikkuisin ja hintelin, painoa tuli tänä aamuna puntarissa vain vajaat seitsemän kiloa. Utelias olen kyllä ja reipaskin. Olen tapaillut silloin tällöin veljeäni Mörriä ja meillä on aina huisin hauskaa ja kova meno päällä tavatessamme.


Mörri

Pieni kriisi meinasin syntyä lumien lähdöstä, minä kun olin niin tottunut pissimään ja kakkimaan lumelle ja yhtäkkiä paikat siihen vain hupenivat ulkona. Mutta piankos huomasin, että Isla ja Taikakaan eivät asiasta välittäneet ja niinpä opettelin pissimään maahan. Pissinpä silloin tällöin vielä sisälläkin mihin sattuu. Yleensä kyllä paperille. Ja enenevässä määrin palvelusväen onneksi pihalle. Ulkona etsin pissapaikkaa pyrimällä pitkän tovin, mutta sisällä kyykistyn ihan sekunnissa ja kukaan ei ehdi ovenkahvaan niin nopeasti.

Minä ja uusin ystäväni Rico


Minä ja Taika ihaillaan maisemia

Eilen sain uuden koirakaverin 5kk ikäisestä suursnautserin pennusta Rico. En ole ihan varma kirjoitetaanko se c:llä vai k:lla. Meillä oli aika suuri kokoero, vaikka suunnilleen samanikäisiä olemmekin, mutta se ei menoa haitannut. Keksin omasta mielestäni hauskan leikin, jossa juoksin aina Ricoa piiloon laavun alle, hän kun ei sinne suuresta koostaan johtuen mahtunut. Ja kyllä minua sitten illalla nukuttikin takaa-ajoleikkien jälkeen ja ruokakin maistui.



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti