sunnuntai 1. huhtikuuta 2012

kukkuluuruu..





Täällä minä taas! Ollaan temmelletty ja lenkkeilty isäntäväen kanssa ahkerasti! Rakastan ulkoilua ja tänään oli kaunis sää ulkona niin kävelimme emäntäni kanssa hänen vanhempien luokse :) Kävely matka sinne ei ole pitkä, mutta emännän mielestä ehkä vähän haastava. - matkalla kuitenkin on paljon liikennettä ja kuhisee ohikulkijoita.  Omasta mielestäni kävelin nätisti emäntäni rinnalla, mutta välillä innostuin vähän :)

Yleensä en välitä autoista, mutta etenkin bussit ja poliisiautot on sellaisia minkä perään tahtoisin lähteä mielelläni juoksemaan! 




Täällä päin ollaan jo sisäsiistejä! Ilmoitan aina kun on hätä joko haukkumalla tai menemällä takapihan ovelle istumaan. Ja siitähän isäntäväkeni tykkää, kun ilmoitan hädästäni enkä mene piiloon pissejä tekemään :)

Muutenkin olemme peruskäskyjä reenattu ahkerasti! Me olemme kaiken muun lisäksi mitä jo osaan harjoitelleet odottamista ja seuraamista :) Kyllä mä osaan oottaa tossa eteisen välioven takana, mutta jos olen koko päivän odottanut emäntää kotiin töistä niin en vaan malta! Rakkaus lapsi, kun olen :)

Autoilessani olen oikea apukuski! Istun mielellään tällä pelkääjän paikalla ja tarkkailen muuta liikennettä. No onhan se ihan kiva takankin välillä olla, mutta mielelläni istuisin kyllä edessä!

Olen melkein 8 kg iso poika! Turkin värini on muuttunut siitä, kun isäntäväki haki minut kotia. Silloin olin vielä aika tumma ja nyt olen vaalentunut hurjasti! Kuonosta tummuus on kadonnut ja vaalea paistaa alta, myös selästäni olen vaalentunut.

Ensi viikolla olisi tarkoitus käydä ostamassa ihka uudet valjaat Mustista ja Mirristä :) Toivottavasti isäntäväellä on silmää ostaa hienot. Kuulema oman pedinkin ostaminen olisi myös mielessä..  
Ja tietenkään ei voi unohtaa, että me menemme emäntäni kanssa keskiviikkona näyttelyreeneihin!! Jänskättää vähäsen jo!




Tälläiset kuulumiset tällä kertaa meiltä savolaisilta!


1 kommentti:

  1. Voi miten Luka on kauniin värinen! Se on vaalentunut kovasti... ainakin kuvista saa sen vaikutelman.

    VastaaPoista