torstai 23. helmikuuta 2012

Lukan kuulumiset





Olemme isäntäväen kanssa harjoitellut ahkerasti istumista, tassun antoa, jättämistä ja kierimistä. Maahan menoa en vielä ymmärrä kunnolla. Alan aina lattiaa kaivamaan. Mutta hiljaa hyvää tulee sanon minä.  Olen ahkerasti ulkoilut ja rakastan lunta. Siellä on kiva loikkia ja kaivaa oikein suuria monttuja ja teen välillä löytöjäkin. Suurimmaksi osaksi isäntäväki ottaa ne pois minun suustani, etten vaan söisi niitä.- Energiaa minulla on ja sen vuoksi sain ensimmäinen aktiivi lelun. Se on kuution muotoinen ja siellä sisällä herkkuja. En ole vielä tajunnut miten sitä herkkua sieltä saa ulos. Laitan vaan kuonon sisään ja kuljetten sitä pitkin taloa.


Olemme saaneet myös vieraita, jotka ovat ihastelleet minua ja tapojanikin :) Vaikka välillä olen riiviö osaan vieraitten seurassa käyttäytyä. Täällä on käynyt molempien isäntäväen vanhemmat ja viikonloppuna tulee käymään isäntäväen pikkuveljet :) Tänään kävimme myös ajelemassa, että tottuisin autoiluun. Aluksi vähän jänskätti kun en oikein osannut asettua paikoilleni, mutta loppujen lopuksi päätin vaan ruveta nukkumaan. Muuten sisäsiisteyskin alkaa pikkuhiljaa olla hanskassa. Ruuan jälkeen menen takapihan ovelle istumaan ja saatan ääntäkin päästää- kyllä pari vahinkoakin on tullut, kun isäntäväki ei ole kerennyt avata ovea, mutta nekin käyn tekemässä paperille!

Ainiin, korvani nousi tänä aamuna kunnolla pystyyn! -mutta toinen pysyttelee vielä vähän matalalla.:)

Tällaiset kuulumiset meiltä Kuopiosta! :) 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti