keskiviikko 7. maaliskuuta 2012

kaveri tuli käymään!



Tänään oli aivan ihana sää ulkoilla! Lähdimme isäntäväen johdolla normaalista lenkkipolusta poiketen valloitamaan uusia alueita. Sain temmeltää lumessa ja nuuskutella kaikkea mahdollista mikä vaan vastaan tuli. Seikkailu mieleni oli niin kova, että halusin jatkuvasti mennä päinvastaiseen suuntaan minne olimme menossa.  

Emännän kanssa kävimme vähän uppohangessa kävelemässä. Hän upposi ihan kunnolla, mutta minä kävelin nätisti lumen päällä :) Myös hänen kenkänsäkin jäi kerran lumen syvyyksiin. Lumi ylti uudessa paikassa emännän polvien korkuudelle!



Olemme isäntäväen kanssa harjoitelleet seisomista! Tänään emäntä sai vinkkejä tähän seisomiseen, joten  aloitimme heti reenailemaan. Se oli vähän vaikeaa, kun komento korviini  kuulosti ihan istumiselta. Joten laitoin pyllyn maahan ja katselin, että miksi herkkua en saanut... Hetken kuluttua, kun teimme sitä jonkin aikaa niin tajusin. Aina välillä saatoin laittaa pyllyni maahan ja tarjoilin tassuakin :)

Yksin olemistakin olemme nyt ahkerasti harjoitelleet. Yleensä isäntäväki käy viemässä roskat tai käyvät postilaatikolla. Pisimpään olen ollut yksin, kun he kävivät kaupassa ilman minua! No emäntä oli ostanut minulle kaupasta uusia purutikkija, niin kyllä se vähän mieltäni helpotti :)






 Tänään pitkästä aikaa tuli toverini Mosse käymään! Olin aivan täpinöissäni! Aloin heti juoksentelemaan ja leikkimään Mossen kanssa. Olen jo kasvanut viime kerrasta, kun näimme niin yritin olla talon herrana ja jälleen selättää Mossen, mutta eipä siitä tullut vieläkään yhtään mitään :D

Parit naurutkin isäntäväki ja Mossen omistaja sai, kun menin koko ajan eteisen kaapin syvennykseen piiloon, jonnekka Mosse ei tullut. Sieltä aina kurkistin ja hyökkäilin takaa päin kimpuun!


Tässä on Mosse kenestä olen jo teille kertonut!



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti