torstai 22. maaliskuuta 2012

Lukan pikakuulumiset



Koipi ylös ja pissit pihalle, hyvästi sanomalehti! Isäntäväki on nyt minusta ylpeitä. Ollaan ahkerasti reenattu sisäsiisteyttä ja tuloksia tulee! Tietenkin niitä vahinko pissejä vielä tulee, mutta harjoittelulla tästä selviää.

Eräs edustaja ihaili minua, kun olen vasta kolme kuukautta vanha ja osaan hurmata tempuillani;) Peruskäskyt istu, tassut, maahan ja ympäri sujuu nykyään muita mutimatta, jos saan vaan kunnollista herkkua enkä mitään murusia..

Uusia ystäviäkin olen saanut ja yksi heistä oli Dani. Kävimme leikkimässä eilen aamupäivästä tossa läheisellä kentällä ja hauskaa meillä oli. Tietenkin se meni silleen, että Dani juoksi minua karkuun ja minä jahtasin :D  Samana iltana kävimme emännän äidin synttäreitä juhlimassa ja tiedossa oli herkkuja! ;) Kukaan ei voi kieltäytyä minun katseestani, kun katselen suoraan napisilmilläni. No isäntäväki ei lämpene niin helposti....


Temmeltäminen eikun jatkuu täällä Kuopiossa!


 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti