keskiviikko 28. maaliskuuta 2012

Saagan nuuhkutteluja...

Kukkuluuruu kuulumisia...




   
Mitäpä tässä kummempia, nautin elämästä peuhaan, touhuan ja leikin. Olen treffaillut jo vanhoja kamuja ja saanut uusia... Siinä sivussa tutustunut uusiin asioihin ja paikkoihin, isäntäväellä sen sijaan näyttää olevan kovasti hommaa koittaessaan minua paimentaa, keräillä hampaistani pois aarteita ja roudailla minua pihalle pissille. No aikas hyvin jo osuukin ulos ja emännän varvaskin lätäkköön jos osui väärälle puolelle ovea. :D Autossa olen matkustellut ja päässyt vähän parkkipaikkoja nuuhkuttelemaan tosin pissillehän ne minua aina siellä patistaa -kummallisia nuo ihmiset niin kovasti pissimisen perään... tosin mitäpä minä siitä kun namiakin saa...

Tässä suuren saaliini kanssa... emäntä ei ollut niin innostunut vaikka minusta kovin kiva lelu... tosin vasta edellisenä päivänä se reppana ihmetteli miten kotona oli "tapettu hiiri" eikä sitä ollu syöty -no enhän minä tätäkään syönyt, mutta se edellinen oli tietokoneen hiiri :D





Kevät aurinkoa toivotellen kaikille!  - Saagan lauma :)

-ainiin  lisäänpä vielä tämän kun meinasi unohtua:
Olen muuten aika näppärä tyttö kiipeämään verkkoa pitkin :P

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti